God morgon!

Hej!

Känner mig lite nyvaken har knappt vart vaken en timme än. När klockan ringde fattade jag inte att de var väckarklockan som lät och då upptäckte jag att de hade tagit 3 minuter att väcka mig, hur kan man stå ut med ett sådant förskräckligt gnällande i 3 minuter ?!

Skolan börjar idag och det är med stor för väntan och lite sorg, man går/åker till skolan. Kan inte fatta att idag är det 13 år sen man första gången gick/åkte till skolan och hur lite man visste då!

När man gick på högstadiet tänkte man, fan 5 år kvar tills jag slipper skolan!!! Och typ JA,SOMMMARLOOOOV!!!!

Nu känns det mer som, shit va tiden har gått fort?! Jag tänkte till och med att jag vill inte ha sommarlov(det har iofs ändrats lite) då denna sommaren har varit den bästa hitills och att jag njutit varje minut av "sista sommarlovet någonsin" men jag har ändå längtat till att skolan ska börja igen :)
Skulle vilja klicka på "slow motion" så att jag kan fortsätta njuta av det här sista året i skolan.

Jag längtar såklart oxå till studenten, men det finns så mkt annat att se fram emot innan dess ;)

Ha de gött!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0