Prickigt!

Hej! Kul att det är så många som är nyfikna på vad jag håller på och syr. Just nu inväntar jag att tygaffären i stan ska öppna så att jag ska kunna byta några sybehör till mitt pågående projekt för och kunna komma vidare.

Under tiden tänkte jag publicera bilder på min nyårsoutfit (är inte så märkvärdigt som det låter). Sydde en blus/topp i december som jag hade på mig på nyårsaftonen. 

Tyget köpte jag i somras och det är ett väldigt tunt polyestertyg i mörkblått med små prickar.

Modellen är en kopia av en annan blus/topp som jag har som profilbild här på bloggen. Den har från första stund varit en favorit och en anledning till att jag sydde ett sådant plagg till. 

Bild kommer här:
/LK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0