Min lillördag!

Hej på er!

Tänkte att det skulle bli ett inlägg idag eftersom jag inte hann med det igår.

Kom hem tidigt igår eftersom jag inte hade någon träning. Tyvärr fick jag ängna mig åt skolarbete större delen av kvällen. När jag br klar med det var symaskinen upptagen. Det syddes kassar igår nämligen. Riktigt snyggt blev det och nu väntar de bara på att få nya ägare.

Såhär blev en kasse:
Vet inte om det är så tydligt men motivet är böcker i olika former. 

Juste jag hann med en annan trevlig sak också, nämligen det här:
Blev bjuden på årets första semla som smakade alldeles ljuvligt 😍 har du ätit någon semla än?

Det var allt för nu, snart är det träning som står på schemat 😃
/LK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0