Skåpsmagneter

Hej,

Var några veckor sen sist jag pysslade men för några dagar sen satte jag igång igen.

Konståkningssäsongen har precis startat. Igår rivstartades säsongen med C-sammandrag som jag var med på. Vi körde totalt 5 pass, varav 3 på is samt Yoga och fysträning.

Mina skridskor förvaras i ett skåp. På det skåpet har jag fram tills nu haft en bild som är tagen för tre år sen. Alltså var det nu hög tid att byta.

Denna gången blev det istället bokstäver i form av mina initialer (LK) med magneter på baksidan.

Bokstäverna köpte jag för någon vecka sen i en hobbyaffär. Då utan någon idé om vad jag skulle ha dem till. Därefter köpte jag magneter. Med antikvit färg som blivit över och lite glitter fixade jag skåpsmagneterna. Se bild nedan:

Lika fint på kylskåpet:


/LK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0