Spännande helg framför mig!

Hej! 

Efter några inlägg med kläder tänkte jag uppdatera lite om hur det går med konståkningen. 

Denna säsongen har jag gått ner lite i träning, dels pågrund av träningstiderna men även på grund av skolan. Förra säsongen var jag på isen 5 dagar i veckan och det var ofta ganska stressigt att hinna dit från skolan.

Denna säsongen tränar jag 3 dagar i veckan men har nu under en period endast tränat en dag i veckan då träningstiderna krockar med mina arbetstider på praktikplatsen jag är på just nu. Det känns inte alls så konstigt och tomt som jag skulle kunna föreställa mig. 

Nytt för denna säsongen är även mitt program, eftersom jag har haft mitt förra program i två år ( helt sjukt vad tiden går fort). Denna gången är det inte en egen låt utan Aviciis hearts upon my sleeve. Fastnade för denna låten när den släpptes för över ett år sen och har sedan dess tänkt att den vill jag ha som program låt. 

Klänningen har ni ju sett förut och jag måste säga att jag är riktigt nöjd över den.

Imorgon är det dags för säsongens första tävling och detta i en för mig ny ishall samt med nytt program och klänning. Ska bli riktigt kul!

Bild från uppvisningen för några veckor sen.

/L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0