Nu ska det bli fart på bloggen igen!

Hej på er! 
Jag har inte haft brist på kreativitet sedan sist snarare tvärtom. I somras och nu i höst har det blivit ca 10 klädesplagg. Det som gjort att jag inte lagt upp något beror på att jag brukar blogga från telefonen, och den var på lagning i somras. 

Jag fotar alltid allt jag har skapat och gjorde även det på min lånetelefon.  Det jobbiga var bara att få över dem tillbaka när telefonen var lagad. 

Anledningen till att jag kunde sy så mycket i somras var att jag inte jobbade så många veckor som sommaren innan.

Min tanke är nu att försöka lägga upp några inlägg i veckan men först en bild på min hjälpreda. 
/L.K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0