Tiden rusar i alla fall just nu!

Hej på er:)
Sen sist har jag "slutat" skolan (har praktik nästan fram till studenten).

Praktiken håller på i 9 veckor och det är mkt jobbigare än skolan kan jag lova! Förut hade vi sovmorgon inprincip varje dag och max tre lektioner om dagen. Nu jobbar man från 8-4 varje dag och när man kommer hem är man som en urvriden disktrasa, gissa om jag räknar ner dagarna?!

Har bara haft praktik i en vecka nu eftersom det blev påsklov :D tror aldrig att jag uppskattat ett lov så mycket förut!!! Lite sorgligt att det är sista "långa" lovet någonsin?!

De 10 dagarna av frihet som påsklovet innebär för mig har spenderats på följande sätt:
* tävlade förra lördagen
* vart sjuk :'(
* vart med katten hos veterinären
* vart på en marknad :D
* klippt mig :)
* tränat ;)
* vart hos mormor
* firat påsk :)
* vart och shopat (ny vårjacka, hörlurar, smyckesdelar, tyg, tröja m.m)
* och förhoppningsvis ska jag och mamma sätta oss och sy lite nu ;)

Vi hörs!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0