Nya pärlor :D

Hej hallå!
 
Idag har jag sovit lagom länge ;)
 
Hade lite oro över att jag inte skulle komma på ngt vettigt att göra idag men det ordnade sig snabbt! Först kom mamma på att det var en del trädgårdar som hade öppet för visning idag. Sen visade det sig även att en av de jag brukar köpa pärlor av var i närheten. Det sluta alltså med både ett besök i en trädgård och en "stor" påse med nya pärlor :)
 
Än så länge har det bara blivit ett halsband men vem vet kanske hinner bli mer/fler innan solsidan börjar ikväll :)
 
Jag har hunnit laga mat oxå :) Det blev kassler med ananas och ost, MUMS! och till det färskpotatis och bechamelsås ;)
 
Bilder på allt trevligt kommer här----> 
 
Ska dra ner och fika nu vi hörs :)
/L.K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0