Fredag :D

Wohoo :D

Lunchrast nu :) softar lite nu, innan det ska diskas. Är inte så många barn men jag har gjort kulpotatis, kycklingfilé och champinjonsås så därför är det en del disk ändå :)

Ikväll blir det fredags mys men innan dess är jag lite sugen på att sy och/eller baka. Hittar jag mitt "bortsprungna" recept är det nog troligt att det blir biskvier.

Syprojektet är att sy 2 kuddar till hammocken. När man ska ligga i hammocken får man alltid gå in och hämta sovkuddarna, men det ska det alltså bli ändring på nu ;)

Imorgon föresten då händer det skojiga saker :D en marknad i närheten och direkt där efter till läckö på marknad med Leif mannerström. Ska bli riktigt sköj :D

Ha en trevlig helg!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0