Onsdag!

God morgon :) sitter på tåget nu och är påväg till skolan. Har barteknik, håltimma och religion idag.

Igår var det kök hela dagen, jag var mest i disken men fick även rycka in där det behövdes :) tycker det är rätt kul men man är rätt trött när man kommer hem...

På onsdagar är det ju Sveriges mästerkock på tv men ikväll är det sport istället :@!!!! så de blir att kolla på nått annat ;)

Det har kommit snö igår/i natt och visst är det vackert men jag vill kunna ställa in mina kängor i garderoben, nåja det blir väll vår i år också :)

Nu är jag typ halvvägs till skolan, ska nog ta och avsluta detta inlägg nu så att jag hinner med något mer innan jag är framme!

Ha det gött!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0