När saker inte blir som man tänkt :'(

Skrev här senast i torsdags morse. Då längtade jag till träningen och va allmänt positiv. Det blev ingen träning :( för tåget va inställt och jag fick ta en buss istället vilket betydde att jag hade huvudvärk, var slö och mådde halv illa när jag kom hem samt att jag typ kom hem samma tid som jag behövde ta bilen till träningen för att hinna i tid så jag åkte inte och träna :(

Igår (fredag) vaknade jag med huvudvärk, täppt i näsan och hade lite ont i halsen, jag hade blivit förkyld! Fast man kan ändå säga att jag haft tur, har inte vart förkyld sen skolan börja i höstas!!!:)

Trots detta bestämde jag mig för att åka till skolan, var ju trots allt bara en lektion ;) det var ju även test i ishallen igår och de ville jag ju inte missa!!! Va först på Apoteket och köpte halstabletter och alvedon. Så eftermiddagen spenderades på en grön plast stol alternativt på bänken i omklädningsrummet med en lila apotekspåse i ena handen och en grön filt i andra handen ;)

Totalt 5 pers från min grupp testade, 2 klarade basic och 1 klarade fri och de andra 2 klarde det inte. Inte för att va sån men resultatet förvånade inte mig så mycket!

Kul är i alla fall att min kompis som klarade fri nu får börja tävla och förhoppningsvis är vi båda junior c hela nästa säsong :D men de beror på hur regelsystemet ser ut, jag fyller ju 19 år i juni och det går någon gräns vid 1 juli tror jag! Från 19 år är man senior och min kompis är junior c och tänk om jag får vara de nästa säsong också, då kommer jag ha någon att tävla emot :D och en kompis som åker på samma tävlingar som jag :D kanske för tidigt att ta ut glädjen i förskott men tänk om?!:D

Nu ska jag käka frukost, vi hörs!
/L.K


Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg! ställ gärna en fråga i min frågestund :) kram

Svar: nämen tack :)
Linda Karlsson (L.K)

2013-02-09 @ 12:27:42
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0