Hej igen!

Då var det sportlov! Eftersom jag fortfarande är sjuk har jag varken tränat igår eller idag :( istället har jag försökt roa mig med annat.
 
Igår var jag rätt rastlös och fick typ inte gjort så mycket, de enda jag kan säga att jag gjorde var att rensa datorn på grejer jag inte behövde och la iordning dokument i mappar och sånt :)
 
Idag har jag vart och handlat mat 2 gånger (missade några grejer första vändan) :P 
Jag gjorde egen müsli och nu håller jag på med en sockerkaka :D
 
Ikväll ska jag kolla på Ullareds serien på kanal 5, tycker de är riktigt kul faktiskt!
 
Imorgon är det ju fettisdagen och det är tradition med semlor. Jag är egentligen inte så förtjust i semlor och som nöt/mandel allergiker har jag alltid ätit semlor med vaniljkräm i och allt blir bara sött, klippigt och mastigt, men förra året kom jag på något bättre, ta drottningsylt istället mycket godare och man slipper vispa vaniljkräm ;).
 
Nu får jag ta och avsluta detta inlägg för snart ringer sockerkakan, hejdå!
 
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0