Alla hjärtansdag <3

Hej på er!
Idag är det ju som rubriken säger: alla hjärtansdag <3

Min mamma fick därför blommor, godishjärtan och ett kort :)

Jag har tänkt (får se hur det går) att göra en hallonmoussetårta senare.

Igår provlagade jag lite inför fackprovet vi ska ha i skolan om några veckor :)

Annars har jag fokus på att inte göra så mycket, det är ju det sista lovet vi har innan praktiken om man bortser från 2 studiedagar :)

Just nu sitter jag och myser i soffan, men snart blir det väll att klä sig och börja göra någon nytta!

Igår blev det inget inlägg och de berodde på att vi inte hade något internet. De va jag själv som orsakade det hela. Dagen innan fixade jag iordning sladdhärvan vi hade på golvet och då var jag tvungen att dra ur sladdarna i strömuttaget. Igår fixade det sig som tur var :)

Ha de gött!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0