Ny vecka nya möjligheter!

Den bästa dagen på länge var i söndags, fick träffa mina vänner och alla var uppklädda eftersom det var fotografering. Vi väntar nu alla på att korten ska pupliceras!!!
 
Idag var det tillbaka till verkligheten och skola igen... kan de inte bli torsdag?!
 
Skrev nyss klart en skoluppgift och en annan blev klar i lördags kväll, men då låg hemsidan nere och de gick inte att lämna in, och de kan jag la förstå var nog bara jag som gjorde läxor då xD
 
Iaf tänker lägga upp en bild på mig från i söndags, klänningen har jag sytt själv och är gjord av turkos samett, hudfärgat nät med silvrigt glitter/paljetter, turkost sidenband och silvrigt paljettband. 
 
Bilden finns även på Instagram, lkaarlssons heter jag där gilla och followa mig gärna!
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0