Måndag och nytt armband!

Hej och god förmiddag/eftermiddag (beror på hur man ser det).

Måndagar innebär sovmorgon och bil, men innan jag tog bilen till skolan hann jag både med att duscha, göra ett armband, äta frukost och testa min nya eltandborste.

För att börja med tandborsten så kan jag säga att den kändes som en vanlig tandborste men lät som en arg bäver eller nått?! Men gillar den ändå :)

Åter till de jag tänkte berätta om, armbandet jag gjorde imorses. Efter jag hade duschat var kl bara 07:00 (nytt rekord) kom jag på att jag kunde göra ett armband. Resultatet blev ett svart spetsarmband med svarta akrylpärlor. Alltså en favorit i repris (igen). Har tidigare gjort ett vitt, ett svart/vitt, ett aprikost, ett mintgrönt och nu ett svart :)

Nog tjötat, här kommer bilden ;)

p.s skulle puplicera detta inlägg i mobilen 11:30 idag men hade inget internet, därför kommer det nu :)

/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0