2 år!

att 2 ynka år kan få en att må så bra?!
 
att man kan få så många nya vänner?!
 
att en sport kan få föra med sig så mkt gemenskap?!
 
att man kan längta så mkt till att det ska bli söndag?!
 
att alla krämpor försvinner så fort man står på isen?!
 
att man kan må så dåligt av att inte få göra de man lever för?!
 
att man blir så rädd om det som betyder något?!
 
att en så stark vilja kan göra så mkt?!
 
att folk kan vara så oförstående och nedsättande?!
 
för en timme sen var det exakt 2 år sedan jag fick börja i konståkning och jag börja se en mening med livet. det var en söndagsmorgon, kl var lite före 10 och jag satt i baksätet och det var dimmigt och halt ute. Jag var åksjuk och mådde jätte illa, dessutom kom vi för sent! men vem kommer ihåg det nu? antagligen bara ja! efter den dagen var jag livrädd för att inte få fortsätta! men tack och lov står jag på stadiga ben kvar på isen. antagligen bara slumpen men för mig har datumet 101010 en speciell bedydelse <3
 
Ha en bra dag!
/ L.K

Kommentarer
Postat av: Lolliizen

Jag minns den dagen, för då var jag tränare! :)
Super kul & ni har blivit så duktiga! :D

Svar: Ja precis :) tack ;)
Linda Karlsson (L.K)

2012-10-10 @ 13:20:39
URL: http://lolliizen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0