Jag<3 packet på posten:)

Idag fick jag ett packet från Tinas konståknings shop :D

De va ett huvudskydd och en nyckelring. Nyckelringen matchar mina stenskydd till skridskorna och svag som jag är för katter kunde jag inte motstå denna :P

Huvudskyddet ska jag få av mamma :) Det kan va bra att ha om man klarar testet och blir tävlingsåkare nästa eller nästnästa säsong och inte vill ha/ inte behöver hjälm men inte vågar åka utan något på huvudet...

1 april i år klarade jag basic grund så nu ska jag bara klara fri grund sen får jag börja tävla :D:D:D

Det låter helt sjukt men jag saknar konståkning nått så enormt att jag nästan längtar mer till hösten än till sommarlovet fast just nu vill jag bara stoppa tiden så att jag kan njuta av att det är vindstilla, lagom varmt och doften av grill!:)

Jag försöker flytta fokus ifrån längtan till konståkning i höst till målet om körkort innan skolan börjar igen så att jag inte mår dåligt av att det är så långt tid kvar till hösten. Jag känner att träna konståkningen 3 dagar i veckan och ta körkort samtidigt aldrig skulle fungerat så egentligen är jag nog rätt glad att konståkningen tog slut den 1 april :)
Fast de klart de handlar inte bara om att vara på isen utan även att man saknar alla tränings kompisar...

Men men nu ska jag njuta av att de är sommar för den lär ju gå rätt fort, det gör den ju alltid ;)

Bilder på sakerna kommer här---->

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0