Jordgubbens dag :)

Hej:)
Idag är de jordgubbensdag här så jag har vart framme en sväng och gått på marknaden och sett på Molly Sandén som spelade här.

Nu har vi nyss ätit och en kompis till pappa är här. Senare ska jag fram igen så idag blir de nog inga smycken :( men jag hinner nog sticka lite :P de är as bra att ha en stickning liggandes när man väntar på sms eller när internetet går jätte segt, för är det något jag hatar så är det att vänta...

Märkte precis att det började regna, det är något som inte hör till vanligheterna på jordgubbens dag. Det brukar vara runt 30 grader varmt och så solig att man knappt orkar vara ute :)
Och i år började det med ösregn och idag började det bra men när miss jordgubbe skulle krönas började det regna, men idag hade jag utrustat mig med paraply så de gick bra ändå ;) och sen tog jag bilen och åkte hem!

Happ de e vad jag har gjort idag!
Vi hörs ;)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0