Haha

Ja de gick ju så där med att uppdatera oftare...
men jag har haft annat kul för mig!
I torsdags var det sista dagen på praktiken och de va så jäkla gött när klockan blev 15:00 så att jag kunde dra och byta om.
I fredags var det en speciell dag, de va min födelsedag och inte m´nog med det min 18 års dag. Blev inte så mycket firande då, eftersom vi skulle på studentkalas men dagen började med att jag fick några paket och blommor på sängen. Sen gjorde jag mig iordningen och drog till skolan. Det var så himla bra att vi fått sovmorgon så jag slapp gå upp jätte tidigt. Vi gjorde inget vettigt i skolan och sista lektionen gick vi och fika :D
På eftermiddagen var vi som sagt på studentkalas och jag körde blev 16 mil fram och tillbaka.
Hon fick ett armband av oss och lite pengar.
Igår Lördags sov jag till 11 och sen åkte vi och handla. Vid 18-19 kom två kompisar och vi åt lite och sen gick vi och drack samtidig som vi gick/cykla till en festplats i närheten där Björn Rosenström spelade. Det var verkligen as skoj och det bästa sättet att fira födelsedagen på.
Så nu har man då vaknat och ska dra ut en sväng och gå med en kompis :)
får se när vi hörs igen, så fort som möjligt iaf :D
// L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0