Smycken från igår!

Hej börjar gå bra nu :)
Statistiken pekar uppåt! 
Och jag har redan hunnit med 4 inlägg på 2 timmar :)
 
Detta ska då handla om de smycken jag gjorde igår :)
 
Hade inget direkt att göra och de brukar sluta med att man kollar vad man har på skrivbordet och sen "juste, de skulle jag ju göra" eller "aa vf har jag inte tänkt på de" och sen är man FAST!
 
Jag skulle bara sätta ihop ett par örhängen åt mamma, när jag fick se de smyckes setet som jag köpte på panduro outlet i tisdag och började med detta. drölde sen inte länge innan jag fick sms från en kompis som ville ha hjälp och laga några smycken, så då fixade jag det oxå :)(tog inte så lång tid) och sen fortsatte jag med armbandet och gjorde klart de (blev även en ring).
 
BILDER---->
Örhängena ( med clips)
Armand i renskinn :)
Ringen :)
 
De va allt!
/ L.K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0