Precis som jag vill ha det!

Hej :)
Jag är sååå glad nu :) ska försöka förklara vf:
 
* Skolschemat har äntligen lagts upp och de krockar inte med konståkningen på måndagar som jag var rädd för. Sen har vi sovmorron de dagarna när jag kmr åka bil :) och fredagar har vi bara en lektion + att de dagarna när jag tänker åka kollektivt slutar vi oftast runt 15:00 och tåget går 15:20 så mer perfekt kan de inte bli!!!!
 
* Min salcow har börjat fungera igen :D Har haft as mkt problem med den och jag lyckades endast landa den rent typ 8 gånger hela förra säsongen och nu de senaste 2 dagarna har jag landat ungefär lika många :D:D:D
Men de kan vara så att jag "fuskat" och hoppat för tidigt på bågen men jag tror inte de :)
 
* Igår ringde jag och fixade praktikplats åt mig och en kompis och det var en sådan lättnad att de sa ja, har pratat om hur mkt vi vill de sen typ mitten på maj!
 
* Klänningen som jag berätta om tidigare har jag sytt fast sneremsa i hals och armhålor och jag e riktigt nöjd!
 
För övrigt har jag gjort följande:
 
* Har/haft konståkningsläger och jag har börjat gilla markträningen, ja du läste rätt!
 
* Vart med Lissi (min kisse) hos vetrinären, hon hade skabb och sen blev hon vaccinerad oxå och rev mig inte nått! Jätte duktig liten tjej<3
 
* Fått fixat hjulinställningen på bilen oxå, så att däcken inte ska fortsätta att slita snett ;) så nu får jag ta och passa mig så att jag inte kör på några trottoar kanter :P
 
* Hmm va ute och gick i 3,5 timme typ och gjorde ett armband på beställning (har visat er bild på de förut, de med en ring och ett armband som sitter ihop)
 
Så nu sitter jag här och slappar efter 2 intensiva men extremt roliga dagar och fler blir det nog :) Har väärldens träningsvärk i låren efter markträningen, och imorgon kmr jag nog även ha ont i ljunskarna eftersom vi tränade på split och spagat idag. 
 
Planerna för imorgon är att kanske börja fålla klänningen, sälja polkagrisar, DUSCHA, åka och träna (mark och isträning) och sen om jag får liiite tid över (som idag) så kmr det nog ett eller flera blogginlägg ;)
 
Juste tänkte visa en skiss på hur man gör en salcow, för er som inte fattade ett skit av vad jag skrev där uppe! 
(VY= vänster fot ytterskär)
(VI= vänster fot innerskär)
 

Kommentarer
Postat av: Lolliizen

Salcow bilden är ritad åt en höger hoppare, så de ska vara HY & BHI ^^

Svar: aa de e för att jag hoppar åt höger ;)
Linda Karlsson (L.K)

2012-08-14 @ 22:10:38
URL: http://lolliizen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0