Hur du gör ett tenntrådsarmband

Hej nu kommer ännu en länk till en instruktionsvideo, denna gången handlar det om ett armband.
 
Den som någon gång har besökt en hantverksmässa har sett att det oftast säljs tenntrådsarmband. Jag tycker att dessa armband är så fina och har flera gånger funderat på och köpa ett, men min storlek (15 cm) har inte funnits.
För någon vecka sen fick jag tag på tenntråd i en reakorg i en av de hobbybutiker jag brukar handla i. Pärlemorknappen fick jag tag på i syaffären där jag bor. Läderbiten hade jag sedan tidigare.
 
Det var inte alls svårt och göra och tilläggas bör att detta är första gången jag gör ett sådant här armband.
Länken kommer här: http://www.youtube.com/watch?v=WsmwI0ECIDA
/LK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0