Tillbaka i skolan :)

Hej!
 
Idag var det dags att komma tillbaka till skolan och det var sååååå skönt med sovmorgon :)
 
Nu har vi rast och sitter i bibblan och letar fram låtar som vi ska ha på studentflaket :) bara 16 dagar kvar nu wohooooo!!!
 
Snart ska vi ha mentorstid och sen barteknik :) efter det blir det att dra runt lite på stan innan jag ska på en intervju till en utbildning jag har sökt :)
 
Känner mig en aning rastlös nu men jag vill inte klaga vill absolut inte tillbaka till praktiken, fy fan heller!
 
Mådde verkligen som en skit hög de sista dagarna på praktiken, och blev behandlad så också så dit vill jag inte igen!
 
Igår var det ju morsdag och kännde att finns det ngt viktigare att ta hand om än min mamma?! nä!
Därför lagade jag lunch åt oss så hon slapp det :) 
 
Sen fixade jag rabarberpaj som vi tog med oss till stan. Mamma hade önskat att hon skulle få komma till den stora blomsteraffären där så det var därför vi åkte dit. Sen satt vi i stadsparken och fikade. 
 
Det var en riktigt mysigt och denna dagen har också börjat bra :)
 
Bjuder på en bild dagen till ära också!
 
/L.K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0