Fredag!

Hej!

Just nu är jag i skolan, har bara svenska på fredagar och eftersom allt annat är klart fick vi fika idag.

Tidigare var jag även på loppis här i skolan och jag fick köpt en present till mamma.

Fick en riktigt mysig start på morgonen, pappa sov och jag kunde i lugn och ro gå ut och hämta tidningen. Sen satt jag och läste den och åt frukost samtidigt som katten låg och sov bredvid mig :)

Ska senare till den tjej som ska fixa min balfrisyr, och prata om hur jag vill ha det och så.

Jag har även ett litet projekt i vår ladugård som jag kan hålla på med om jag får tid, tänker avslöjat nät det är klart.

Med tanke på det fina vädret är det nog mer troligt att jag sitter ut och läser i eftermiddag men vi får se ;)

Ha det gött!

/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0