Mot stan!

Påväg till skolan nu då :)

Egentligen har vi inga lektioner, bara mentorstid (info från lärarna) och det tar Max 30 min och vi börjar inte förän kl 15, men det är ändå lite gött att jag måste dra in till stan för då får jag gjort andra ärenden samtidigt ;)

1 vecka kvar till studenten nu, det går ju så jäkla snabbt! speciellt med tanke på att vi är lediga imorgon och på fredag :) och på lördag fyller jag år :D

Det ska firas med att dra ut, eller inte ut på krogen utan till ett dansställe?! Dit Björn rosenström kommer :) förra året var första året jag var där och då hade jag ju precis fyllt 18 år. Riktig succé, undra om det blir lika bra i år?

I lördags läste jag föresten ut Steve Jobs biografi som jag började läsa för över ett år sen xD haha men nu är den utläst ;) riktigt bra bok tycker jag, helt klart läsvärd. Igår såg jag dessutom på dokumentären om honom "från hippie till miljardär" riktigt bra den med och kul att se personerna man läst om.

Gillar du Apple/ deras prylar eller undrar varför produkterna är som de är LÄS! Man får genast mer förståelse för hjärnan bakom företaget :)

Nu kanske jag ska ta och avsluta innan jag åker för långt!

Vi hörs :)
/L.k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0