Jordgubbensdag :D

Hej hopp!
 
Jordgubbensdag idag, vilket innebär att det för en gång skull inte är dött här ;)
 
För läsare som inte har aning om vad jag snackar om kommer här en liten presentation av jordgubbensdag :)
 
Fredag: afterwork, ngt band spelar i öltältet och tivolit är öppet :)
 
Lördag: marknad, tivoli, ngn artist uppträder och gratis jordgubbar och glass. På kvällen är det fest och alla ungdomar är ute :) ngn artist brukar även uppträda på kvällen, samt ngt band i öltältet och ett dansband som spelar i parken. Alla man känner är där och det brukar toppen väder och en toppen dag :)
 
Det jag köpte idag var: en plånbok (såg den i onsdags på nossebromarknad men kunde inte bestämma mig), 2 mobilskal och 2 munkar samt den badboll jag fångade när de kastade ut massa gratis bollar till alla barn xD. Jag samlar på badbollar och har nog nästan en badboll från varje år. Bilder kommer ;)
 
Ikväll är jag dock fyllechaffis ;) men jag klagar inte :)
 
Ha det trevligt gott folk!
/L.K
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åå av gott!!

Svar: Ja :D inte varje dag man ser sånna här, bäst att passa på ;)
Linda Karlsson (L.K)

2013-07-01 @ 13:01:00
URL: http://alteryd.devote.se
Postat av: Anonym

Den där munken skulle jag vilja ha. hah!

Svar: Ja, den var grymt god ;)
Linda Karlsson (L.K)

2013-07-01 @ 15:27:59
URL: http://rouja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0