Hej igen :)

Sen förra inlägget har vädret vart kanon hela tiden :)

Det blev bad också, årets första för min del.

Någon kanske har koll på almanackan? Då vet ni att det är 20 juni idag, och det innebär 2 saker för mig. Namnsdag och ett år sen jag fick körkort :D

Fick en liten present av mamma och pappa idag, det var lite olika köksredskap. Fick lite köksredskap av några kompisar på studenten och nu fick jag alltså några till. Det gemensamma nämnaren är färgen, finns det ngt snyggare än turkosa köksredskap?! Det tycker iallafall inte jag ;)

Vi har hunnit grilla också, det blev marinerad kyckling, färsk potatis, baconkräm och lite grillad lök och rädisor :) super gott var det!

Imorgon är det ju som bekant midsommarafton och enligt tradition borde det regna. Ser dock ut som att det kan bli fint om det inte börjar åska.

Har inte så mycket planerat för helgen och det hänger nog mycket på vad det blir för väder, om vi kommer hitta på något :)

Nu blir det bilder!
Ha en trevligt midsommar ☀
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0