God morgon :)

Klockan är snart tre och jag har knappt vart vaken i en timme xD

Ska göra en kort resumé av veckan.

Måndags: skit fint väder och dagen bestod av studentförberedelser och grillning hos en lärare, jätte mysigt!

Tisdag: rätt bra väder då med. Förberedde en del hemma och sen åkte vi och pynta studentflaket.

Onsdag: själva STUDENTDAGEN! uppstigning kl 06:00 och sen mot skolan klockan 08:00. Vi drack champagne på skolgården innan vi fick frukost av våra lärare. Sen var det fotografering och mösspåtagning innan det var dags för studentlunch i matsalen. Efter det var det avsked i aulan och sen fick vi säga hejdå till alla lärare innan vi SPRANG UT!:D

Det var fullproppat på skolgården och med tanke på att vi var 625 studenter så är det nog inte orimligt att tro att det var minst 6/7 tusen människor där!

Sen bar det av mot Stadsparken för lite tal innan vi fick åka på flaket runt torget :) vi fick ett extra varv för vi hamna först i kortegen och vi hann åka runt innan alla ens hade börjat åka :)

Sen åkte jag hem och hade kalas här :) fick massa roliga saker bl a en kastrull som jag hade önskat mig länge, det är en speciell modell som jag verkligen älskar. Annars fick jag pengar, smycke, smyckesskrin, pajformar, gasbrännare, ljus, bestick och trisslotter :D jätte bra grejer :) fick ju även en hammock för ett tag sen och det var egentligen oxå studentpresent :)

På kvällen var det stadsrunda men jag var så trött så jag gick och la mig istället :)

Torsdag: tog en kompis studenten så då var vi där, när jag tog studenten på onsdagen var det strålande solsken men lagom varmt, på torsdagen var det däremot spöregn större delen av dagen. Lite synd men de hade garanterat kul ändå ;)

Fredag: Bal, hela dagen gick åt till att sitta hos frisören och sen bli sminkad för att slutligen hamna hos fotografen innan det var dags att åka till stan. Var lite smått kaos ett tag men det ordnade upp sig och jag hade en jätte trevlig kväll :)

Och idag då sov jag till 14, funderar på om jag ska käka frukost, lunch eller fika nu ?!:)

Bilder kommer här :)

/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0