Bada eller inte bada?

Halloj :)

Gårdagen började ju sådär men det blev mycket bättre när vi sen åkte till tygaffären. Sen kom vi på att vi inte hade något vatten hemma för att det tydligen skulle vara avstängt till kl:19, så då åkte vi och köpte pizza :D

Mina betyg kom igår också så nu är det bara att hålla tummarna att jag kommer in på den utbildningen jag sökt. Jag har sökt 2 utbildningar men den som jag inte kände för lika mkt, fick jag besked från idag att jag inte kom in.

Idag har jag iaf fått sova ut, vaknade vid 10. Sen dess har jag förutom det vanliga (frukost, se på tv, ta på mig kläder osv.) har jag handlat mat och lite annat, samt kört 2 tvättmaskiner och hängt en maskin med tvätt och nu softar jag lite, har ätit precis :)

Vädret är lite konstigt idag, först fick jag på mig jeans och college tröja men sen kom solen fram och det blev riktigt varmt. Det blev att byta om igen och nu har jag piratjeans och ett linne bara :)

Är lite badsugen men vi får se hur det blir :)

Ha de gött :)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0