Ny vecka!

Hej :)

Kom hem från jobbet för en stund sen. Var ännu mindre barn där idag, men det gjorde att jag kom hem lite tidigare vilket inte var fel :)

På hemvägen blev det italiensk glass, MUMS!

Imorgon blir det kanske att dra in till stan, det beror på vad mamma känner för. Det är lixom hon som har ärenden där.

Beställde föresten ett nytt linne igår från junkyard. Har kollat på det länge och nu passade jag på när det var rea :)

Igår kväll föresten var vi ute och gick i skogen, rätt mysigt faktiskt!

Vid 16:00 kommer mamma hem, så då ska jag hämta henne. Innan dess funderar jag på och göra lite müsli, blev så jäkla sugen på det nu :)

Vi hörs :)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0