Jobbdag nummer 1

Nu är det roliga slut, iaf ledigheten ;)

Klockan ringde kl:6 idag men tro inte att jag vakna av den stackars mamma vaknade istället och kom och väckte mig!

Var mitt i en fantastisk dröm. Jag drömde att jag var i ishallen och hade hela isen för mig själv, fick ett par nya skridskor av bästa sort och dessutom fick önska vilken grupp jag ville vara i samt bestämma träningstiderna, allt fantastiskt på en gång, dock inte en sann dröm :(

Har inte vart så mycket att göra idag, har hunnit läsa lite i en pocketbok jag fick i förra veckan. Den heter: Äkta vara skriven av Mats-Eric Nilsson. Riktigt intressant om du frågar mig :)

Den handlar föresten om alla tillsatser i mat som vi köper och vad man ska tänka på när man handlar mat.

På denna hemsida: www.aktavara.org finns t.ex. också en lista med produkter som inte innehåller några tillsatser alls, LÄS!

Tänkte läsa lite innan det är dags att diska efter 13 små dagisbarn ;)

Ha det gött!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0