jaha

tiden går fort när man har roligt eller? de har det nog bevisligen gjort, kommer inte ihåg när det blev ett inlägg senast? var det vid jul kanske....

nu fick jag lite tid över och lite inspiration att skriva så ja nu kanske jag ska börja skriva något intressantare än en massa bortförklarin gar :)

vi har fått fiber hemma nu så vi har snabbt trådlöst internet i hela huset nu och massa fler tvkanaler :D:D:D

sen har jag tävlat för första gången också, det gick bra men vi var bara 2 i min grupp och den andra hade svårare :) i helgen är det dax igen, denna gången i tibro :) e ska bli kul :D:D:D

de går framåt i skolan oxå, inte så mkt att göra just nu, men jag vågar knappt säga det tror de blir en ny uppgift imorgon :)

senare idag väntar konståkningsträning, både is och mark :).

Ni får ha de så gött, så får vi se när det kommer något nytt inlägg ;)
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0