Tisdag!

Hej :)

Gårdagen var perfekt på alla sätt. Fint väder, kort dag, åkte bil, rolig träning, nyslipade skridskor och de var första dagen som de var ljust när jag åkte hem och de mörknade ca 15/20 min efter att jag kommit hem :D

Denna dagen har också varit bra förutom att jag var väääääldigt trött imorses... Jag har även ringt och anmält mig till en hantverksmässa i september i år. De ska ha en modevisning av kläder som folk har sytt/stickat/virkat så de ska bli skoj, ska ha med mina smycken :)

Juuuste igår hade jag världens tur vad det gäller shopping :) hittade en jätte fin skjorta på rea, hade kostat 400kr och jag betala 100kr :D jag fick även tag på rätt coola benvärmare som vi ska ha i ett nummer i isshowen om typ en vecka!!!

Nu blir det att fortsätta röja i köket innan jag har utvecklingssamtal och jag får åka hem :D

Bild på fynden kmr här
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0