Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg tisdag/Valborg

Trodde aldrig att jag skulle få komma hem idag...

Redan kl 9:00 började vi Storastäda köket och sen dess har vi inte haft särskilt mkt att göra :/

De är inte heller vart så många gäster och vi gick och åt 10 min tidigare än vanligt.

Jag förstod att det kanske fanns chans att vi var klara vid 3 (går ett tåg 15:20)

Vi jobbade på och när klockan var 14:57 frågade jag snällt om jag fick låna nu nyckeln till omklädningsrummet, fick svaret att vi ska också gå upp nu så du behöver inte nyckeln. Som tur va gick en annan från köket och bytte om så jag kunde följa med henne :)

Och den andra kärringen hade fortfarande inte kommit upp till omklädningsrummet när jag gick 10 min senare!!! :@

Som tur va hann jag ju med tåget, men hon har absolut ingen förståelse för att jag inte kan komma hem när jag vill!!!! Hatar henne!

Nu är jag snart framme...

Men jag tänkte berätta att jag troligtsvis ska till herrljunga ikväll och kolla på valborgsmässofirandet där :)

Vi hörs ;)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0