Hej igen!

Onsdag idag lika många dagar sen det var helg som det är tills det blir helg... Men jag ska inte klaga! Praktiken går bättre för varje dag och kroppen har vant sig lite mer nu :)

Ikväll är det ju final av Sveriges mästerkock och jag längtar, tänker inte avslöja vem jag hejar på, ni lär märka det ;)

Jag kan även berätta att jag var på öppethus på en utbildning igår som jag har tänkt söka till och förhoppningsvis kommer jag in och då börjar jag till hösten :) det är på helfart fast man är bara i skolan 3 dagar i veckan och det är ju perfekt för då kan man ju hinna jobba lite och ägna sig åt pyssel eller vad man nu vill göra ;)

Jag (och ev. Mamma) ska nämligen va med på en mässa i 2 dagar på hösten där diverse kreativa människor kommer vara med och få kan det ju va bra att ha ngt att sälja ;). Mässan är någon gång i september (kommer inte ihåg exakt datum). Låter det intressant så kan du läsa mer om detta på http://www.varakreativ.se">www.varakreativ.se :D

När jag kommer hem blir det att duscha och äta innan det blir att bänka sig framför tvn ;)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0