God morgon :)

Är faktiskt inte alls lika trött som andra dagar när det är dags att gå upp. Har fått någon ovana att vaknar runt 5:00-5:30 och idag vaknade jag vid 5:20, det är hopplöst då det bara är ca en halvtimma kvar tills jag blir väckt och det är dags att gå upp!

Igår tex vaknade jag 5:30 och hann somna om och sten sov när det var dags att gå upp, vilket resultera i att jag var trött hela dagen :/

Angående Sveriges mästerkock kan jag säga att jag tippat rätt i år igen. Jennie var en värdig vinnare även om båda var väldigt duktiga!

Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, slutar väll med att jag hamnar framför tvn :)

Min Mac som jag har via skolan är inne på lagning nu eftersom derbyt en spricka vid gångjärnet. Jag har en dator till men den brukar jag inte använda så ofta (gillar inte pc så mycket) så den används mest av mamma och pappa.

Nu är jag snart framme så det är bäst att avsluta inlägget!

Ha en bra dag :)
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0