Äntligen!

Nu fungerar äntligen blogg.se app!

Igår var jag och en kompis i överby och shoppade :) först var vi och handlade tyg och sen åkte vi mot överby :)

Pysselaffären där ska slå igen och hade utförsäljning och det var därför vi åkte dit. Bild kommer på alla dagens fynd!

Sen gick vi i lite andra affärer och fikade lite på donken innan vi åkte hem :)

Det blev en lyckad dag och fint väder var det också :)

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, åt lite bara och sen såg jag på repriserna av solsidan innan jag gick och la mig :)

Idag var det dags för jobb igen och nu har vi lunchrast :)

När jag kommer hem ska jag ta och fixa ett armband som jag fått beställning på och ska vara klart imorgon! Bild på det kommer kanske ikväll ;)

Vi hörs!
/L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0