matglad dag!

hej hopp!
 
idag precis som alla andra tisdagar är det kök i skolan, men man längtar aldrig så mycket efter tisdagar som när man vet att de ens egen meny.
 
förutom att man oftast får välja vad man vill göra/laga just denna dagen så får man dessutom se hur de rätterna man planerat, komponerat och ägnat så mycket tid åt blir i verkligheten :)
 
Mina röda tråd var höst bla genom lingon, pumpakärnor, lingon m.m.
 
eftersom jag var i "disken" så fick jag förutom att ha hand om grovdisken sköta personalmaten som jag bestämt skulle vara lassgne, sallad och dressing.
 
ja tyckte allt smakade gott, men de e väll för att jag själv har gjort de och att jag redan innan utan att veta om de manipulerat hjärnan att allt e gott!
 
oavsett har de varit en lyckad dag :)!
 
ha de gött allihopa!
/ L.K
 (blir ingen bild, orkar inte hämta sladden till iphonen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0