Tur

Hej igen, vet att det var ett tag sen sist. Det har hänt en hel del sen sist oxå och denna veckan är schemat fullspäckat, på gott och ont....

Just nu sitter jag på tåget till skolan och de känns rätt gött, har åkt bil de senaste 5 dagarna till stan. Resten av veckan blir de likadant så mitt behov av att kära bil är rätt mättat just nu.

Gardinerna jag pratade om i förra inlägget är klara och även kuddarna. Både jag mamma, pappa och katten stortrivs i vårt nya vardagsrum.

Konståkningsträningarna har oxå gått bra och i söndags klarade jag trehopp-öggel 2 gånger och ytterligare 3 gånger igår :D

Känner att jag börjar bli lite mer vältränad nu, hade ganska jobbig markträning igår men ändå har jag inte någon träningsvärk, eller så har jag inte märkt av den än med tanke på att jag typ sitter ner :)

Har några bilder jag skulle kunna lägga upp, men de får jag nog ta via datorn istället någon gång.

Ha en bra dag :)
/L.K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha låter bra, biffen Linda!!

Svar: hahaha xD
Linda Karlsson (L.K)

2012-11-21 @ 12:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0