Testa igen :)

Hej skrev ett inlägg Imorses men pga dålig internet täckning kunde de inte laddas upp...

Idag har jag inte gjort så värst mycket, läst i körkorts boken lite, vart en sväng på soptippen, och sen va vi hos mormor och vi hann åka till en blomsteraffär där jag köpte små söta blommor. Jag älskar att hitta "smyckesdelar" i affärer där man inte förväntat sig att de ska finnas, såklart gillar ja att åka till stora hobbyaffärer men där känns det så uträknat va man ska göra och oftast är det ganska dyrt! Samtidigt får fantasin jobba lite mer och slutprodukten känns mer unik :)

Imorgon hoppas jag att det blir en tur till en sy/hobbyaffär i närheten, men man vet aldrig får ta dagen som den kommer ;)

En bild på blommorna ska jag lägga upp innan vi äter pizza :D
//L.k





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0