Hallå

Skriver ett inlägg till nu bara för att jag har tid :)
Har samhällskunskap nu men vi ser bara på film så då tänkte jag att jag skulle kunna skriva lite ;)
Var en sväng förbi körskolan förut och plugga teori men jag klara inte testet :(
Om det blir som jag tror kommer de va en riktigt soft dag för vi är klara med allt på de lektionerna vi har idag :)
Fortfarande as gött väder men lite mer blåsigt idag!
Tänkte lägga upp en bild på ett armband jag har idag:)
Såhär såg armbandet ut när jag köpte det för 20 kr i en smink/smyckesaffär där jag bor men jag gillade de inte så mycket + att det var förstort så därför gjorde jag om de och såhär blev det då ----->
Med lite metalldelar och pärlorna i samma ordning blir det så mycket finare om du frågor mig :)
//L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0