Årets första dopp!

Hej min dag har varit perfekt :)
Vaknade tidigt men var ändå pigg ;) städade mina gaderober och sen kom jag på att det var morsdag så jag bestämde mig för att baka scones och överraska mamma :)

Senare när jag va ute på facebook skrev en person att utebadet var öppet kl14-16 gratis idag så jag smsade några kompisar och de de blev att jag och en kompis och hans bror åkte dit eller aa vi gick sista biten :) fast innan dess var jag och pappa på kyrkogården och satte ute blommor på farmor och farfars grav. Innan vi badade åt vi glass :D

Det är det jag gjort idag ;) nu ska jag snart duscha av allt äckligt klor och sen ska jag åka fram igen och handla mat med mamma :)

Juste åt precis jordgubbstårta oxå :) som sagt denna dagen kunde inte blivit bättre!!!:D
//L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0