Äntligen hemma :)

Hej nu har jag kommit hem :) har suttit i bilen till och från sen 12 med 2 stopp för shopping:)

Jag köpte skärmfilm till min iPhone på biltema för 30 kr för både fram och baksida ;) köpte faktiskt 2 :P hehe

Jag letade efter linnen men de fanns inte i min storlek, men de fanns på lagret fast expediten fick inte hämta dem på lagret eftersom de va för långt bort och hon va själv i affären...

Jag hittade ett par as snygga shorts på H&M oxå men de va förstora :/

Åt lite snabbt på McDonalds oxå^^ hehe har varit såååå nyttig denna helgen
Torsdag: hamburgare och pommes
Fredag: pizza
Lördag: McDonalds
Söndag: McDonalds
Får se va de blir ikväll ;)

Juste känner mig som en kokt kräfta/stink bomb just nu pga de va as varmt i bilen. Vi har faktiskt ac i bilen men mamma fatta inte hur man skulle ställ in den och sen råka hon trycka på "full värme på rutan " knappen så de fullkomligt koka och där satt jag i jeans och stickad tröja...
Så snart ska jag hoppa in i duschen :)

Imorgon väntar skolan igen och sen har jag körlektion oxå :) får se när jag skriver igen men någon gång imorgon blir de i alla fall ;)

//L.k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0