Tiden går fort när man har roligt!

Hej och förlåt för dålig uppdatering!
över midsommar var vi hos mormor och i hennes sommarstuga och där har jag ingen täckning till internettet på mobilen eller datorn så jag kunde inte skriva här :(
Igår onsdags var jag på en jätte stor marknad i närheten där jag fyndade massa saker bl a mörkblå converse as billigt, låda till mina pärlor, chips, garn och jordgubbar :)
Senare han jag både med att klippa mig, köpa lite smyckesdelar och på kvällen träffade jag en kompis :)
Nu sitter jag och stickar och ska snart laga mat eller bara skala och koka potatis ;)
sen ska jag nog dra ut en sväng med en kompis men vi får se :)
Så nu kommer ett litet bildregn :)
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0