Regn och åska!

Hej igen nu funkar internetet igen :D

Armbandet jag pratade om i förra inlägget är klart, bild kommer ;)
Det är precis som många andra armband jag gjort, gjorda i tekniken makramé :)

Sen jag framme en sväng på torget. Det är typ tivoli och pubkväll där ikv för att de e jordgubbens dag imorgon :)
Vi hade inte kommit särskilt långt när det började ös regna och åska och såklart låg båda mina paraplyer kvar i bilen, men mina två kompisar hade paraply så de gick ganska bra ändå :)

De va allt för idag, skriver mer imorgon om andan faller på och jag har något att skriva om :)

Juuuuste jag har gjort ett halsband oxå :P det är som en favorit i repris fast med andra färger :)

Tanken är att pärlorna ska "sväva" man ska inte se tråden :)
När jag skulle sluta 9:an gjorde jag ett sånt i vitt för att ha till min klänning :)
Nu blev det ett rosa sådant halsband, pärlorna köpte jag i onsdags skrolla neråt om du e nyfiken :)

Hur som helst! De man behöver är:
• fiskelina (genomskinlig wire)
• pärlor :P
• superlim
• knutgömmor
• lås och bindöglor
• sax eller avbitare

Så här kommer bilden, kanske ska säga att de som gör att pärlorna svävar och inte sitter i en klump är att de är fast limmade på tråden :)

Tänkte visa vad jag satte fast i Lissis (min katt) halsband :)

Så nu e jag klar, punkt!
/L.K

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3541991/images/2012/pic_207345491.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3541991/images/2012/pic_207345495.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3541991/images/2012/pic_207345500.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0