Hej!

Ja ja vet jag är dålig på att uppdatera...
Men nu kmr iaf ett inlägg:)

Här egentligen inte hänt så mkt än på sommarlovet.

I fredags sprang en kompis ut så då va vi och gratta henne och i lördags var de kalas x2.

Måndag och tisdag har jag vart i stan och haft körlektioner och då var jag även en sväng förbi ishallen.

Nä ja åkte inte skridskor! Men jag kolla på när andra gjorde de och de hade vart jäkligt kul att va på isen själv oxå men om 8 veckor e de min tur för då har vi läger :D

Snart ska man åka till stan igen då ska köra idag med :)

Hörs kanske sen!
//L.K


Kommentarer
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!

hejsan nu är en ny omgång av veckans blogg uppe på min blogg! Gå jätte gärna in och anmäl dig så blir du kanske nästa vinnare!

lycka till :)

Postat av: L:K

Okej :)

2012-06-21 @ 08:36:46
URL: http://lkdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0