Hej igen :)

Gud va gött väder det är idag!

Sen förra inlägget har jag mest vart ute och åkt. Började med en tur med en kompis för att sälja lite polkagrisar som vi hade kvar :) sen blev det även att hämta en annan kompis och då åkte vi och köpte glass alla tre:)

Det är en sak som är bra här, man kan köpa as god italiensk glass som finns i massa smaker, vanilj, hallon och choklad är favoriter :)

Sen var tanken att åka hem men då kom vi på att vi kunde åka till en annan kompis som ville ha polkagrisar och ja vi blev kvar där och grillade, va ute och gick och spelade kort gjorde vi oxå :)

Riktig lyckad kväll kort sagt!
Funderar på att duscha eller cykla en sväng? Aja vi får se :)

Här kommer i alla fall en bild på Lissi (min katt) när hon sover i min kompis knä och sen en annan bild som jag tror min kompis tog när jag körde förut:)
Sen tänkte jag visa en bild på vårt väldigt annorlunda stations hus som ni nog hört talas om....

Vi hörs la mer imorgon ;)
/L.K

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3541991/images/2012/pic_207324625.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0