Den som håvar efter mycket.....

mister ofta hela stycket, så känns det just nu!
Ja och en kompis har hela veckan hållit på och förberett inför idag då vi skulle stått på torget och sålt bröd m.m men så blev de inte eftersom jag vaknade med feber imorses :(
Konstigt att de gick så länge som de gick ändå, har inte fått särskilt många timmars sömn på sistone och inatt blev de knappt 5 timmar så ja man får la skylla sig själv....
Det var nog meningen att jag skulle ta det lugnt idag för jag har typ 2 stora skoluppgifter som ska in denna veckan och nu har jag lite större chans att bli klar med dem i tid :)
Fint väder är det oxå men vene om jag orkar dra ut något idag, blir nog att kolla på film ist ;)
Längtar som tusan tills imorgon men vad som händer då är än så länge hemligt, några av mina kompisar vet :)
Hörs mer när jag har tid och ork
// L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0