Åh vad jag är glad :D

Hej Ni fattar inte hur glad jag blev när jag logga in här och såg 2 nya kommentarer, inte bara de utan de 2 första kommntarerna i min bloggs historia. Har nog haft bloggen i ca en månad och i början skrev jag flera inlägg per dag men sen tappa jag sugen lite när jag inte fick några kommentarer men skam den som ger sig!

Det är inte bara på grund av kommentarerna jag är glad utan även en sak som hände igår!
jag har ju berättat att jag vart i stan både i måndags och i tisdags för att jag hade körlektioner då och sen skrev jag ju även igår att jag skulle dit, men jag sa inte att de var uppkörning och fatta att jag blev glad när inspektöreren sa att jag hade klarat de!!!! :D:D:D
Så nu har jag äntligen fått KÖRKORT!!!!!
Första personen som fick veta de var en kompis som började på körskolan samtidigt som jag och när hon klarade körkortet förra veckan var jag den första som fick veta de så därför var hon den första som fick sms.
Under tiden jag körde hade jag varit förutseende och stängt av mobilen så att jag inte skulle behöva bli stressad om ngn ringde eller smsade. Så när jag startade mobilen fick jag sms från en av mina bästa kompisar som frågade vad jag gjorde och hon visste att jag va i stan men hon trodde jag hade en "vanlig" körlektion och uppkörning idag så jag hade väntat mig svar direkt när jag på hennes fråga svarade "Har fått körkort :D" men sen ringde jag henne och hon blev lika glad som mig! :)
När jag kom hem stod mamma och pappa och väntade på mig vid stationen, och sen åkte (jag körde) jag och pappa till det dyraste och finaste caféet där vi bor. När de fick veta att vi var där för att fira att jag fått körkort blev vi bords serverade och de ställde en flagga på vårt bord :)
Senare åkte jag hem till 2 kompisar och hämtade dem och sen åkte vi en sväng!
Fatta att de känndes konstigt att åka helt själv när jag skulle dit och hem igen sen.
Så det blev nästan ett helt inlägg bara om att jag fått körkort, hoppas de var lite intressant iaf ;)
/ L.K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dim blogg och grattis!!!

2012-06-21 @ 09:38:58
URL: http://tufwa.devote.se
Postat av: Linda

Tack så mycket :D

2012-06-22 @ 13:34:36
URL: http://lkdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken trafikskola gick du på??

2012-06-27 @ 18:47:02
Postat av: Linda

Jag gick på Trafikskolan focus i Lidköping och de va as bra :D länkar till deras hemsida ;)

http://trafikskolanfocus.se/Default.aspx

2012-06-28 @ 11:20:58
URL: http://lkdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0