Shoooooooooping :D

Hejhej jag är typ mega glad för idag har jag och en kompis äntligen vart på Junkyard i Överby (Trollhättan).
Det har rea nu och jag hade sett flera saker jag skullle vilja ha, men en tröja va skut men jag fick tag på en annan tröja och ett par flipflops. tröjan är vit och kommer från märket Rip Curl. Flipflopsen va egentligen inte rea på men de hade märkt fel så fick dem för halva priset :D de är från märket Roxy och är svarta med texten roxy i massa färger :D. bilder kmr ;)
Min kompis köpte en grön skjorta, som jag hade hittat på deras hemsida i förrgår! :D
Sen köpte jag en Aux-kabel så att man kan lyssna på musik från mobilen i bilens ljudsystem, så äntligen kunde vi dunka riktigt riktigt bra musik  i bilen för jag har spotify premium :D
Sen va jag inne på pyssla mera och köpte lite smyckestillbehör och lite scrapbooking grejer :)
Vi va typ inne i de flesta affärerna men köpte inget mer eller aa vi åkte på mc drive och köpte mjukglass med kolasås till mig och chokladsås till min kompis, första gången jag handla på mc drive själv :) så har la vart hemma ngn timma nu.
Vad jag ska göra nu vet jag inte :/ eller aa mamma tkr jag ska packa eller göra ngt annat "nödvändigt" men jag orkar inte!
Tänkte lägga upp massa bilder och då menar jag verkligen MASSA bilder får se om jag ens kan lägga upp alla kanske finns någon begränsning?! vem vet!
De va allt!
/ L.K
Hon är så liten så att hon får plats i min sko låda som mina converse låg i.
såååå söt <3
trött kisse!
<3
någon plastblomma?
min ena hibiskus :)
samma igen :)
balkong :)
samma plastblomma
våra påsar alla utom den längst ner till höger är mina :D
min kompis gröna flanell skjorta :) ( som jag hittade xD)
min tröja och flipflops :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0